7th Jul 2016

Leo Burnett Beograd promovisao nove kreativne direktore

Leo Burnett Beograd je promovisao dva kreativna direktora, dugogodišnje članove tima naše agencije, Predraga Simića i Bojana Bruknera.

Leo Burnett Beograd promovisao nove kreativne direktore

Predrag i Bojan su u proteklom periodu bili na poziciji Associate Creative Director-a i bili su odgovorni za osmišljavanje i realizaciju brojnih kampanja. Pored rada na razvoju kreativnih koncepata, intenzivno su uključeni u definisanju strategije brendova i njihovom pozicioniranju na tržištu.

Pedja je svoju karijeru u advertajzingu započeo u 2006. godini, a 2008. godine prelazi u Leo Burnett. Uspešno je radio na kampanjama za klijente Vip Mobile, Doncafé - Strauss, Molson Coors: Jelen pivo, Nikšićko pivo, Beck`s; Promonte - Telenor Montenegro; Holcim; Soko Štark, Agrokor – Dijamant, Crvenka itd. Dobitnik je više nacionalnih i internacionalnih nagrada kao što su: UEPS Grand prix za kampanju Dobro jutro Džezveri, Doncafé Strauss; Najbolja TVC kampanja na Kaktus Festivalu u Beogradu za Viber Vajber kampanju za Vip Mobile; Golden Drum (New and Innovative Campaigns), i tri Silver Drums za kampanju Testovi za vožnju, kao i mnoge druge. Oženjen je, ima dvoje dece.

Bojan Brukner je počeo karijeru u marketingu 2007. godine . Od 2013. godine član je Leo Burnett Srbija i od tada uspešno učestvuje u brojnim projektima za mnoge klijente: Vip Mobile, Molson Coors, Banca Intesa, Knjaz Miloš, Imlek, Novak Djoković Foundation, Fond B92. Bojan vodi timove za nekoliko vodećih klijenata. Autor je jednog izdatog romana i nekoliko nagrađenih priča. Iza sebe takođe ima i 3 izdata muzička albuma.